Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione poradnikimagnify

Wkrótce konkurs GAMEINN wspierający rozwój polskiego sektora gier wideo

2016-05-18 11:06:50

Od 1 czerwca twórcy gier wideo będą mogli składać wnioski o dofinansowanie badań przemysłowych i prac rozwojowych w konkursie w ramach programu sektorowego GAMEINN ogłoszonym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. W tym roku do rozdysponowania jest 80 mln zł.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

NCBR wesprze badania dot. przemysłu stalowego oraz gier wideo

2016-04-29 09:33:02

120 mln zł przeznaczy Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w konkursie dla firm działających w przemyśle stalowym, a 80 mln zł mogą dostać polskie firmy zajmujące się grami wideo. W czwartek NCBR ogłosiło dwa nowe konkursy sektorowe: INNOSTAL oraz GAMEINN.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Stypendia dla studentek kierunków informatycznych

2015-10-15 11:05:56

Dwadzieścia studentek z siedmiu polskich wyższych szkół politechnicznych, otrzymało stypendia ufundowane przez firmę Intel. Poza wsparciem finansowym firma ma też zapewnić przyszłym informatyczkom pomoc merytoryczną – każda studentka będzie miała mentora.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

W dwa dni stworzyli aplikację wspierającą karierę absolwentów uczelni

2015-03-02 10:56:19

Dwa dni na wymyślenie i stworzenie prototypu aplikacji miały grupy deweloperów mobilnego oprogramowania, które w Poznaniu wzięły udział w konkursie NeedApp.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Dyskusja wokół największego badania polskich graczy

2014-12-23 15:24:20

Największe badanie polskich graczy wyklucza grających od czasu do czasu i to sprawia, że wyniki są niemiarodajne – wskazuje część ekspertów. Dyskusja najbardziej podzieliła środowisko i naukowców właśnie w ocenie metodologii.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

FoodSniffer wywęszy niebezpieczne związki w jedzeniu

2014-08-12 09:06:47

Wywęszy pleśń w piwie i produktach zbożowych, alergeny w mleku, pestycydy w winogronach i winie. Niewielkiej przystawce do smartfonu, nad którą pracują m.in. naukowcy z Krakowa, wystarczy kilka sekund, aby sprawdzić czy nasze jedzenie i picie są bezpieczne.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Archeolog ze smartfonem

2014-07-01 10:18:04

Czy bezpłatne aplikacje na mobilne urządzenia mogą ułatwić pracę archeologom? Czy też moda na zastosowanie najnowszych elektronicznych technologii jest jedynie efektownym gadżetem? – na pytanie odpowiada praktyk terenowy.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Superkomputer „Zeus” znowu najlepszy w Polsce

2014-06-24 12:27:25

Superkomputer „Zeus” z Akademickiego Centrum Komputerowego Cyfronet AGH po raz kolejny okazał się najlepszy w Polsce. Zajął 176. miejsce w rankingu TOP 500 najpotężniejszych komputerów na świecie.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

W Katowicach powstaje baza danych z odciskami ust

2014-02-10 14:38:25

400 odcisków ust zgromadzono dotąd na Uniwersytecie Śląskim do badań nad komputerową metodą wykorzystania odcisków ust do celów analizy kryminalistycznej. Na pełnym odcisku ust, zawierającym górną i dolną wargę, istnieje do tysiąca cech charakterystycznych dla konkretnego człowieka.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Polski wynalazek zmienia rynek gier komputerowych

2014-01-15 15:14:43

Poznaniacy, Michał Bąk i Patryk Strzelewicz, wirtualną rzeczywistość połączyli ze światem tradycyjnej rozrywki. Ich elektroniczna kostka do gier planszowych, która dzięki technologii bezprzewodowej łączy się z tabletem i smartfonem, ma szansę na globalny sukces.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Strona: 1 2 3 4